Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE
Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta (konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 14 dni od tej chwili.
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@delipsie.pl lub pisemnie na adres: ul. Bojanowskiego 38, 40-772, Katowice. W zgłoszeniu należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących reklamacji:
- rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości,
- dane kontaktowe.
W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze, jeżeli zauważycie Państwo jakiekolwiek oznaki sugerujące, że paczka została uszkodzona w transporcie.
Odpowiedź na reklamacje zostanie udzielona nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania przez Sprzedawcę.
Klient może żądać:
- w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę,
- obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w określonych przypadkach (m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową lub gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował już doprowadzić towar do zgodności z umową)
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany Produktu,
- obniża cenę Produktu,
- w przypadku odstąpienia od umowy – Sprzedawca zwraca Klientowi Cenę Produktu.
Odpowiedź na reklamację jest przekazywana w wiadomości mailowej.
Pełne informacje o uprawnieniach klienta związanych z reklamacją towaru znajdują się w § 7 Regulaminu Sklepu.
ZWROTY
Klient będący jednocześnie konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta może od niej odstąpić w terminie 14 dni od dostarczenia Produktu. Do zachowania terminu zwrotu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Bojanowskiego 38, 40-772, Katowice.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Klient może obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Sprzedawca dokona zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu.
Sprzedawca dokona zwrotu płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
Klient ponosi koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
Termin czternastodniowy, w którym Klient może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Klient lub osoba przez niego upoważniona objęła Produkt w posiadanie.
Prawo do zwrotu nie przysługuje w wypadku Umowy Sprzedaży:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.
Pełne informacje o uprawnieniach klienta związanych ze zwrotem towaru znajdują się w § 8 Regulaminu Sklepu.