FAQ
Jak wygląda proces zwrotów i reklamacji?
Dbamy o jakość każdego produktu, upewniamy się, że każda paczuszka przyniesie szczęście psiakowi jak i jego właścicielowi – gdyby jednak się tak nie stało, zawsze jest możliwość zwrotu lub reklamacji.
Prosimy o wypełnienie formularza (w stopce: „Napisz do nas”) oraz przesłanie go na kontakt@delipsie.pl.
Pamiętaj, że za naszym mailem również stoją ludzie, którzy tak samy jak Ty nie lubią wadliwych produktów i z chęcią wyjaśnią, i pomogą Ci we wszystkich niedogodnościach.
Jakie płatności sa obsługiwane przy zamówieniu?
Metody płatności, które wdrożyliśmy w nasz sklep to: Przelewy24, Google pay, Appley pay, Blik, Przelewy24.
Jakie są formy dostawy i jakie są koszty?
Wysyłkę staramy się realizować jeszcze tego samego dnia.
Cennik kosztów dostawy przedstawiamy poniżej:
InPost Kurier | InPost Paczkomaty |
15,99 zł | 13,99 zł |
Czym są DELIPUNKTY?
Chcemy doceniać naszych stałych klientów, dlatego wprowadziliśmy system Delipunktów.
Za każde wydane 10zł na produkty Delipsie, otrzymasz jeden Delipunkt, który można wymienić bezpośrednio na produkty przy następnym zakupie.
Czy przewidują Państwo promocje na produkty?
Polecamy śledzić nas na social mediach, gdzie często pojawiają się promocje i konkursy.